Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Муштай В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Муштай В. А. 
Обґрунтування маркетингових можливостей підприємства та аналіз ризиків його діяльності [Електронний ресурс] / В. А. Муштай // Вісник Сумського національного аграрного університету. Фінанси і кредит. - 2013. - № 1. - С. 154-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsnau_2013_1_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 301.541 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Муштай В. А. 
Стратегічне планування банківського маркетингу як основа макроекономічної стабілізації та зростання [Електронний ресурс] / В. А. Муштай // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2012. - Вип. 8. - С. 135-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_ekon_2012_8_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.347 Mb    Зміст випуску     Цитування
3.

Муштай В. А. 
Вплив маркетингової комунікації на поведінкову реакцію споживачів [Електронний ресурс] / В. А. Муштай // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2016. - Вип. 4. - С. 101-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_ekon_2016_4_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.473 Mb    Зміст випуску     Цитування
4.

Муштай В. А. 
Оцінка маркетингової інформації та її трансформація у маркетингову програму підприємства [Електронний ресурс] / В. А. Муштай // Інфраструктура ринку. - 2020. - Вип. 40. - С. 264-270. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ifrctr_2020_40_49
Попередній перегляд:   Завантажити - 174.485 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Муштай В. А. 
Стратегічні орієнтири формування та розподілу туристичного продукту за оцінкою ставлення споживачів [Електронний ресурс] / В. А. Муштай, В. В. Макарова // Modern economics. - 2022. - № 36. - С. 89-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/modecon_2022_36_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 287.13 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Муштай В. А. 
Маркетинг відносин в межах концепції сталого розвитку та глобальної діджиталізації туристичної галузі [Електронний ресурс] / В. А. Муштай, М. О. Лишенко, Н. О. Макаренко, В. В. Макарова // Modern economics. - 2023. - № 38. - С. 99-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/modecon_2023_38_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 251.529 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського